torsdag 24 juni 2010

Midsommar

Det är dagen före midsommar och känns lite som dagen före julafton. Jag ser inte supermycket fram emot själva midsommar men jag ser fram emot att vara ledig i det här vackra vädret.

Jag sover dåligt på grund av värmen, dock. Svettas mig igenom nätterna, slänger av mig täcket och sedan fryser jag, och sedan blir jag för varm och ja, ni vet. Jobbigt.

Igår kom Sara och Chat till Sverige, och på söndag ska jag upp till Hölick för att tillbringa en vecka med dem och resten av familjen (plus Christian). Ska bli väldigt, väldigt roligt.

Har precis ätit frukost men är redan hungrig. Längtar efter pannkakorna till lunch.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Hallå, har du haft en bra midsommar? Jag ska åka på microsemester nu, åker till stugan i dag och är tillbaka i morgon kväll. Ska bli kul att träffa familjen, även om det blir en väldigt kort stund.

Teresa sa...

Fråga: Är det onormalt att längta tillbaka till skolan? Det enda som oroar mig är en eventuell b-uppsats (skriver man sån på b-nivån?) och i så fall det faktum att man måste försvara den. Usch. Annars längtar jag tillbaka väldigt mycket.

P.S. Ordverifiering: nowler. (Behöver inte säga vad det påminner om va? Ledtråd: Harry Potter.)