söndag 13 juni 2010

Söndag

Jag vaknade på strålande humör idag. Underligt med tanke på att jag väcktes av pappa som hamrade på plankor som en galning. Underligt också eftersom jag har varit på uselt humör i några dagar, men jag tackar och tar emot.

Igår hängde jag med Tove, Malva, Kicki och Sara i Toves jättefina omgjorda rum. Vi rökte vattenpipa och hade mysigt. Avslutade kvällen på Burger King. När jag kom hem tittade jag på dokumentären om Christian the lion och grät inte det minsta. Den var bra men jag tyckte faktiskt att den förstörde klippet lite.

Söndag idag, med allt vad det innebär i det här huset. Vet inte riktigt vad jag ska ägna dagen åt. Såg ut att vara fint väder när jag gick upp, men för en stund sedan började det ösregna. Svensk sommar när den är som bäst.

1 kommentar:

Teresa sa...

Hördu, vet du vad jag har tänkt på? Att det vore kul att träffa Bettina nåt i sommar. Kan vi inte försöka hitta någon dag som funkar för oss alla tre och åka till Stockholm och titta lite på hennes lägenhet och fika eller nåt? (Fast jag har i och för sig inte berättat nåt för henne än.)