onsdag 16 juni 2010

Sommarlov

Nästa vecka börjar jag jobba så den här veckan leker jag att jag har sommarlov. Jag ska inte alls jobba mycket i sommar så egentligen är det inte så himla synd om mig ändå. Idag har jag klippt gräs i Christians stuga. Frivilligt. Jag vet, helt galet. Men jag körde en sån där gräsklippare som man åker på, så det var inte så himla jobbigt. Ganska roligt faktiskt. Var livrädd i början dock. Helt övertygad om att jag antingen skulle köra in i bilen och förstöra den eller att jag helt enkelt skulle dö. Har man inte körkort så är det ganska skrämmande med grejer som man sitter på och måste trycka ner gas och broms och hålla på. För att inte tala om styrningen. Jag har alltid tyckt att styra verkar vara det svåraste med att köra bil.

Vädret suger, för övrigt. Det regnar och det är svinkallt. Imorn hoppas jag på fint väder för då ska jag och Christian ut till hans stuga igen.

Nu ska jag fortsätta läsa Eclipse. För vilken gång i ordningen vet jag inte, men Twilightserien är väldigt bra sommarlovsläsning. Man behöver liksom inte tänka. Alls.

1 kommentar:

Rickard sa...

Vart är det du ska jobba då?