måndag 7 juni 2010

Vecka 23

Idag är jag lite nervös inför omtentan imorn. Har sett ämnena och börjar tvivla på min förmåga att skriva något sammanhängande och bra om ett allvarligt ämne. Jag är ju så fruktansvärt ointresserad av samhälle och politik. Jag vet att det låter ganska hemskt, men det är sant. Jaja. Får väl göra mitt bästa.

Eftersom jag var ensam igår så tittade jag på filmer som jag vet att ingen annan än jag vill titta på, Valentine's day och Hannah Montana the movie. Jag skäms lite över den sista, men vafan. Det var ganska mysigt men jag var lite nervös hela kvällen för det lät konstigt i lägenheten. Christian kom hit runt halv ett (eftersom att han är bäst) och vi såg sista avsnittet av Dark Angel. Det var hemskt irriterande eftersom serien inte alls fick någon upplösning.

Det är vecka 23, vilket betyder att skattepengarna ska finnas på mitt konto innan den här veckan är slut. Tack gode gud för det.

4 kommentarer:

Domesticated Ape sa...

Was 'Valentine's Day' any good?

Malva sa...

KOMPIS!!!!!!! (och alla andra)

Christian the Lion - hela historien! Se den! Så. Jävla. Bra!! (Förbered dig på en 45 minuter lång gråtfest dock...)

http://svtplay.se/v/2030547/dokumentarfilm/lejonet_christian_-_kand_fran_internet

(Finns bara uppe till den 15:e juni så du måste kolla på den innan dess. Gört!)

Teresa sa...

Tack! Och jo, fast jag har ju dragit undan luggen för det blev verkligen itne bra alls. Tror att jag kanske kan kontrollera min tintinlugg litegrann, så det är ju alltid nåt positivt.
Tror du att vi får tillbaka litteraturtentan snart? Känns som om jag har väntat på den för evigt.

Sofia sa...

Chat: I didn't really like Valentine's day, but I was a little depressed when I saw it so that may be why. Jenny and Rebecka really liked it.

Teresa: Jag börjar faktiskt få lite kontroll på min tintinlugg också. Finally. Ja, vi lär ju få den snart. Konstigt att det dröjer så länge.