måndag 21 juni 2010

Dag ett

Klarade av första dagen på jobbet. Höll på att somna några gånger. Inte konstigt när man inte gör annat än sitter på en stol och lyssnar i åtta timmar, och när man har sovit kanske tre timmar sammanlagt natten innan.

Är djupt olycklig, förstås. Blir alltid så när jag börjar jobba. Är inte gjord för det alls. Sorgligt att somrarna alltid blir så deppiga historier. Hoppas att den här blir rätt bra ändå, med mindre jobb än någonsin tidigare och utlandsresa och en hel vecka i Hölick (det var länge sedan) och någon som kan krama mig när jag deppar över mina tråkiga dagar (fast han är bortrest nu, den jäveln).

Ska snart krypa ner i min rangliga extrasäng men väntar på att få höra skvaller från Jennys otroligt nördiga upptåg i Stockholm idag.

Annars längtar jag tills onsdag då Sara och Chat kommer.

Inga kommentarer: