onsdag 19 januari 2011

Ricky

Jag satt ju uppe ensam i söndagsnatt och tittade på Golden Globe-galan. Ricky Gervais var himla elak tyckte jag. Alltså, inte så att jag tycker att kändisarna inte förtjänade det, men jag tycker det blir så pinsamt när de han snackar skit om är i rummet... höll för ögonen några gånger. Hur som helst, jag älskar Ricky Gervais och Stephen Merchant, allt de gör blir ju hur bra som helst. Vill minnas att jag lyssnade på deras podcast med Karl Pilkington och tyckte att det var hysteriskt roligt, därför ser jag väldigt mycket fram emot den här serien som börjar på SVT imorn:



Sara och Chat, har ni sett den? Är den bra?

2 kommentarer:

sara sa...

vi har sett den! Mamma och pappa har sett lite tom. Chat älskar den, helt okej tyckte jag!

Chat sa...

I found it funny, although Gervais and Merchant are hardly in it. Nevertheless, Karl's a nut-job and funny to watch.

I don't think it's every one's cup of tea though.. We can watch it when you come next month!