torsdag 27 januari 2011

Zero

Idag har jag fixat pass. På bilden såg jag så bedrövad ut att till och med passkillen (som för övrigt såg ut som Kalle på Kalles Kaviar-tuben, alltså 15 år och blond) skrattade högt. Lyckat. Men åh vad jag ser fram emot London nu. Sara har bokat biljetter till Les Miserables och jag lyssnar bara på Tina Dico just nu så jag kan sjunga med i varenda sång på konserten. Fast, har upptäckt att hennes sista album inte finns på Spotify. Inte bra... får väl köpa det, helt enkelt.

Christian följde med mig till polisen, och det var en rätt lång promenad, så vi belönade oss med kebab efteråt. Drack Cola Zero till (inget socker i veckorna vettu), men fy vad det smakar illa. Som gammal cola typ.

Ikväll ska jag se Love and Other Drugs, med Anne Hathaway och Jake Gyllenhaal, två av mina favoriter. Skooooj.

Såg True Grit igår förresten. Den var bra, men jag var väldigt trött så jag halvsov litegrann. Men, se den. Jeff Bridges var grym.

Inga kommentarer: