torsdag 20 januari 2011

Upbeat

Idag känner jag mig rätt glad. Träffade min basgrupp och pratade Iliaden, Odysséen och narrativa perspektiv. Jag är fortfarande lite lost, och rätt så nervös för hela den här kursen, men känner mig ändå rätt optimistisk. Jag är ju faktiskt inte dum, klarade jag VG på grammatikkursen i Engelska B ska jag väl fanimej klara av att snacka lite grekisk litteratur också.

Och imorn får jag pengar! JAAAAA. Skulle handla köttfärs och bröd idag på Ica, och var otroligt nervös att mitt köp inte skulle bli godkänt. Så fattig är jag.

Jag har tittat på ett avsnitt av Grey's Anatomy där inte en enda människa dog. Helt otroligt, tror inte det har hänt i ett enda avsnitt tidigare, under sju säsonger.

Nu ska jag se ett avsnitt till av Grey's, och sedan måste jag röja lite i mitt rum. Har fortfarande inte packat upp. Pinsamt nästan.

Inga kommentarer: