tisdag 19 oktober 2010

Grammatikpanik

Herregud. Herregud. Herregud. HERREGUD. Jag kommer aldrig klara denna grammatiktenta. Jag vet ju tydligen inte ens vad en sats är. Dör. Har åtminstone lite mer än en vecka på mig att plugga. Men hjälp. Har i alla fall fått ihop ett helt gäng att plugga med nu, det känns ganska skönt. Jag behöver så mycket hjälp jag kan få. Idag gick vi till ett café och åt lunch samtidigt som vi gjorde morgondagens seminarieuppgifter.

Det regnar jättemycket idag. Hemskt höstväder. Jag är trött för jag hade världens värsta dröm inatt, som gjorde att jag vaknade klockan fyra och var så ångestfylld att jag inte kunde somna om på någon timme.

Jag har beslutat mig för att bara äta riktig mat den här veckan, så nu ska jag gå och laga spenatsoppa. Mums.

Inga kommentarer: