onsdag 20 oktober 2010

Tristess

Jag känner mig uttråkad mest hela tiden. Spelar Super Mario men jag är så dålig så jag orkar inte göra det så länge för det är frustrerande att dö hela tiden.

Gick upp trött som ett svin imorse och led mig igenom ett grammatikseminarium som inte ville ta slut. Efter det pluggade jag med resten av studiegänget... haha. Coola tjejer. Det är sjukt bra att ha många att plugga med, men jag får lite panik för att alla är så duktiga och där sitter jag och funderar över vad en prepositionsfras är. Fy. Är redan trött på den här tentan.

Imorn har jag hemtenta i litteratur. Önskar att jag kunde plugga till den men det går ju inte. Har läst alla böcker, och mer än så kan jag inte göra nu.

Så jävla svinkallt också. Fan. Humöret är inte på topp idag.

Nej. Tillbaka till tristessen då.

Inga kommentarer: