lördag 16 oktober 2010

Sysslolös

Hej grabbar.

Jag har inget att göra. Jag får inte vara med Christian för han "ska vara med killarna och alltså, du får ju vara med och så men alltså, det blir nog inte så kul för dig" och Malva och Linus ska på bio och jag orkar inte anstränga mig heller egentligen, så det är nog lika bra ändå.

Igår spelade jag Buzz och Singstar med Teresa och Lena. Jag vann Buzz, båda gångerna. Det var Hollywoodbuzz, så något annat än vinst hade ju varit pinsamt... Idag har jag ont i halsen för att jag sjöng så mycket igår. Men kul var det!

Idag har jag vandrat ner på stan med Christian och Johan och sedan fick vi åka bil (lyx!) till McDonalds.

Och nu är jag som sagt ensam och har inget att göra. Borde läsa Angels in America men den är lite trist så orkar inte. Tror jag kanske laddar ner någon film istället.

Just ja, har ju klippt av mig hela håret också! Skulle gärna visa en bild om det inte var så att min webbkamera suger så det ut som att frisyren blev helt misslyckad. Ni får helt enkelt se det när ni träffar mig.

Inga kommentarer: