måndag 11 oktober 2010

Promenad, cykel och hår

Jag och Malva måste ha gått typ tre mil idag. Först hem till mig från Christian, sedan från mig till stan, efter det gick vi tillbaka hem till mig, sedan till Flogsta och till sist gick vi och lämnade in min cykel (som har haft punktering sedan typ maj och bara stått och sett ledsen ut utanför Malva och Linus lägenhet) i höghusen i Flogsta. Skönt att ha min egen cykel tillbaka! Dock var luften i bakdäcket väldigt dålig, men får pumpa det imorn i skolan.

Jag ska klippa mig i veckan hade jag tänkt. Kort. Jag har aldrig någonsin varit så irriterad på mitt hår som jag är just nu. Vad tror ni om detta? Kommentar tack!





Har suttit och läst lite forum och försökt se om det finns någon bra frisör här i Uppsala. Är lite inne på Hair Team nu, fast det kostar tydligen typ 500 spänn för en klippning. Lite väl dyrt kanske. Jaja, får se.

Helgen som gick har varit väldigt mysig. Har spelat mycket Risk med Johan och Christian, och igår gick jag och Christian och åt för att fira att vi har stått ut med varandra i 9 månader. Det har faktiskt inte varit så jobbigt, dessa månader. Rätt bra faktiskt.

2 kommentarer:

Bruden sa...

Hair and face i Sankte Per-gallerian är helt okej, och det kostar bara 295 kr. Jag är stammis sedan ett år tillbaka hos dem, och jag brukar vara nöjd när jag går därifrån :)
Jeanette

sara sa...

Japp klipp dig sa. Kram s