måndag 18 oktober 2010

Ny vecka

Måndag igen och den här veckan är ganska fullspäckad. Idag var jag i skolan från två till halv sju typ. Först en urtrist föreläsning och sedan filmvisning av Angels in America. Sedan gick jag och veckohandlade på Folkes och har precis smällt i mig potatis med falukorv och vita bönor. Sjukt gott.

På torsdag har jag min första tenta för terminen, hemtenta i litteratur. Spännande! Eller så. Utöver det har jag en uppsats att skriva och imorn tänkte jag börja plugga inför grammatiktentan som är nästa fredag. I helgen hoppas jag få hit Peter också.

Nu är det säsongspremiär av Chuck. Yay!

1 kommentar:

Teresa sa...

Fick nyss svar från Gregory, han säger att i hans almanacka så har han skrivit att uppsats 3 ska vara inne på måndag. Och jag tänker då rakt inte protestera.