söndag 24 oktober 2010

ps.

Igår, när vi skulle gå in på bion, upptäckte vi att vi hade råkat boka platser längst in istället för längst ut (Malva föredrar också att sitta längst ut). Kan ni förstå min fasa? Panikångest nästa liksom. Började genast konstruera scenarion i mitt huvud i stil med att jag var tvungen att springa på stolsryggarna till toaletten för att kissa/spy/bajsa eller liksom springa på folks ben eller helt enkelt kissa/spy/bajsa rakt framför mig. Men vet ni vad, jag klarade mig utan att behöva göra något av de tre under filmens gång. Helt otroligt! Tror det var för att filmen var så spännande att jag liksom glömde bort att tänka på hur pinsamt det skulle bli när alla skulle vara tvungna att resa sig upp för att den dryga tjejen längst in måste gå på toa tio gånger.

Inga kommentarer: