tisdag 17 maj 2011

Arioso

Så himla besviken på att ingen har kommenterat min fula makeover-bild!? Den är ju helt grotesk. Skrattar högt varje gång jag ser den.

Hade planerat att gå upp tidigt idag och sitta hela dagen med min uppsats (första utkastet - en så färdig version som möjligt - ska vara inne på måndag, så borde verkligen sätta igång ordentligt) men jag har tyvärr utvecklat riktigt urusla sovvanor igen. Somnar vid två och vaknar alldeles för sent. Idag var det vid halv ett, och efter den sedvanliga morgonstunden i soffan (från ett till fyra typ) var ju dagen nästan slut, och vi var tvungna att handla då kylskåpet bokstavligen ekade, och sedan laga mat och till slut lyckades jag förmå mig själv att sätta mig och skriva lite (med betoning på lite). Kommer inte få någon tid att skriva alls imorn eftersom vi först har workshop (vad fasiken är det?) från 13-16 och sedan är det grillning och utgång med klassen. Torsdag är också rätt fullspäckad, med läsning och fika med Teresa här hemma. Jaja. Har ju hela helgen på mig, som de säger i den där reklamen.

Nu ska jag koppla av lite till The Event, sedan läsa T.S. Eliot och Majakovskij och försöka komma i säng i hyfsad tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Asrolig ju! Du ser ut som en av tjejerna I den dar filmen dar en tjej kvavs av ett jattestort runt tuggummi. Jig-nanting? Har jag visat bilder pa min och chats internetbebis? De var ganska roliga ocksa. Kram