torsdag 19 maj 2011

Höstens tv

Det kommer en massa spännande ny tv-serier i höst. Här är de jag vill se:

SMASH



Glee-liknande serie där en Marilyn Monroe-musikal ska göras. Det är musikalnummer i varje avsnitt. Katherine McPhee (American Idol)och Debra Messing spelar huvudrollerna. Låter ju SJUKT bra!

Terra Nova



Steven Spielberg producerar den här serien som handlar om en familj som åker några miljoner år tillbaka i tiden för att rädda världen. Eller nåt. Men, dinosaurier! Bara det liksom.

The Secret Circle



Oh, en tjej flyttar till en ny stad och upptäcker att hon är en häxa och tillhör något slags hemligt sällskap OCH är nyckeln som låser upp kampen mellan gott och ont. Fett spännande.

Ringer

Finns ingen promo än, men Sarah Michelle Gellar spelar en kvinna som tar sin tvillingsysters identitet för att komma undan maffian (tror jag). Bara att Buffy är tillbaka gör att jag kommer att sitta klistrad.

Revenge



Det här är någon slags modern Greven av Monte Cristo, fast ur ett kvinnligt perspektiv. Tjejen ska hämnas på människorna som förstörde hennes familj. Jag menar, Greven av Monte Cristo är ju bra liksom!

Once Upon a Time



Lostproducenterna kommer tillbaka med den här serien där Snövit-sagan är på riktigt, fast ändå inte? De vet inte att de är karaktärer i Snövit? Öh? Vet inte om det blir bra? Tror det? Älskar Ginnifer Goodwin i alla fall.

Napoleon Dynamite

Napeoleon Dynamite i tecknad form! Kan inte bli annat än bra.

Heart of Dixie

OC-skaparen Josh Schwartz har gjort den här serien, där Rachel Bilson spelar en läkare som flyttar till en ny stad och får en massa problem (antar jag).

Charlie's Angels



Ny Charlie's Angels! Snygga tjejer som sparkas och så. Kul!

Alcatraz



JJ Abrams! Yay! Alcatraz handlar om att 40 personer försvinner spårlöst från Alcatraz för att sedan helt plöstligt komma tillbaka 30 år senare. Jorge Garcia (Hurley!) och Sam Neill är med. Blir nog grymt. Inte helt säker på om den verkligen kommer nu i höst dock, utan hösten 2012?


Blir alltså mycket tv i höst! Annars kommer jag såklart att fortsätta titta på The Vampire Diaries (min favorit just nu!), True Blood (bara en månad kvar!!!), Grey's Anatomy, Supernatural, Glee, How I Met Your Mother och Game of Thrones.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag ser fram emot Falling Skies!

Jenny sa...

Terra Nova ser ju amazing ut också!

Sofia sa...

Ja, Falling Skies blir nog bra! Den har ju premiär om bara en månad typ. Skooj!