lördag 28 maj 2011

Stardust

Alltså, det här med att TV4 fortfarande kör nyheterna mitt i filmen? Så sjukt störande. Kan de inte flytta fram nyheterna lite eller starta filmen halv tio? Otroligt dumt. Försöker titta på Stardust nämligen, men vet inte om jag orkar med alla dessa reklampauser PLUS en kvarts nyheter. Bajsfyran.

Hur som helst. Har legat på samma plats i soffan hela dagen. Kommer få liggsår efter den här helgen. Imorn måste jag i och för sig fila lite på min uppsats, så då kanske jag flyttar mig från soffan till köksbordet. Eller så gör jag det ifrån min nedsuttna grop här i soffan istället. Vilka val man ställs för här i livet.

Har ni sett vad fint jag har gjort det på bloggen förresten? Jättefint, tycker jag.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Ja, bloggen är jättefin! Fast eftersom jag är lite nyfiken så tycker jag att det är dumt att man inte kan bläddra ner och kolla vilka böcker det är ...

Sara sa...

Jättefint! Kram