lördag 21 maj 2011

Vad jag har gjort idag

  • Ställt klockan på 09.30 så att jag skulle komma igång med uppsatsen i hyfsad tid
  • Snoozat i 50 minuter
  • Tittat på ett halvt avsnitt av Gilmore Girls
  • Börjat titta på Cheeta Girls 2
  • Stängt av Cheeta Girls 2 efter 20 minuter eftersom jag annars skulle fastna i den (CHEETA GIRLS 2????) och inte plugga
  • Ställt i ordning alla mina pluggrejer (dator + böcker) på köksbordet
  • Loggat in på Facebook
  • Öppnat uppsatsdokumentet på datorn
  • Skrivit en rubrik i uppsatsen
  • Facebookat
  • Ätit jordgubbar med mjölk
  • Kollat alla bloggar jag kunde komma på
  • Facebookat
  • Öppnat Erik Lindegrens imaginära universum
  • Stängt Erik Lindegrens imaginära universum
  • Gråtit som ett barn åt en video som Malva skickade till mig där amerikanska soldater kommer hem och träffar sin familj
  • Facebookat
  • Ägnat ungefär en halvtimme åt att lyssna på låtar på Spotify (låtarna inkluderade Alone av Heart, Without You av Mariah Carey och massor av Glee-låtar)
  • Försökt väcka Christian
  • Stirrat på Christian i 10 minuter medan han sov
  • Insett att jag var lite läskig
  • Facebookat
  • Surfat runt på IMDB i en halvtimme
Och nu är klockan snart halv två. Har skrivit tre ord i uppsatsen. AAAAAAAAAAAAHHHHH.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Rolig ordverifiering: mesorsol. mes or sol. Hahaha. Jag är trött.

P.S. Hade egentligen ingenting jag vill kommentera. Bara att jag hoppas att det går bättre med uppsatsen nu. Heja heja!

SARA, sa...

hahaha, lycka till kara syster. hade inte du inlamning imorrn? kram