torsdag 19 maj 2011

Jace

Det här är nog rätt ointressant för alla utom Jenny. Bara så ni vet.

Ser ut som att Alex Pettyfer inte kommer bli Jace i The Mortal Instruments, utan nu står det istället mellan dessa tre:

Leebo Freeman



Ed Speelers



Jamie Campbell Bower



Okej, alltså. INTE Ed Speelers. Han var ju förfasiken med i Eragon? Dessutom ser han ut att vara typ 12 år gammal. Leebo Freeman är en manlig modell, men han ser väl lite skum ut? Nej. I så fall håller jag på Jamie. Älskar Jamie Campbell Bower, tycker att han är ascool. Fast, rent utseendemässigt passar han ju inte direkt (även om jag tycker att han är rätt snygg)... hm. Svårt. Jenny, vad säger du?

5 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tycker Ed var den enda som en såg bra ut av de där tre så jag röstar på honom. Men är han inte typ närmare 30 i verkligheten (fast han ser ut som 12). Den där sista killen var ju typ den fulaste kille jag någonsin sett, mår lite illa nästan.

Sofia sa...

Haha, är han så gammal? Har ingen aning. Men! Jag tycker att han är snygg. Han är ju med i Twilight också, spelar Caius. Och Harry Potter! Grindewald.

Teresa sa...

Är det inte viktigare att Ed Speelers är en dålig skådespelare? Åtminstone i Eragon, som är en ren slakt av böckerna (som iofs inte heller är Nobel-material).

Sofia sa...

Teresa: Nej, för utseende är AAAAAAALLT!

Teresa sa...

I knew it! My life is over.