söndag 15 maj 2011

Sofiadagen

Hade ett stort sug efter att blogga i fredags (eller är det nu var...) men då funkade inte blogspot. Så typiskt. Nu kommer jag inte ihåg vad jag ville skriva, förstås.

Har haft en bra helg i alla fall. Var på besök i korridoren igår och spelade Risk. Blev totalt utplånad tyvärr, men det var kul ändå. Igår tittade jag på Eurovision med Christian och Johan. Vi satte poäng och åt lösgodis, precis som det ska vara när man tittar på Eurovision. Helt chockad över att Sverige kom trea, med sämstSaade.

Annars då? Försökte skriva lite på min uppsats idag. Blev i alla fall två sidor (fast det är inte så jäkla imponerande ändå med tanke på att bara min dikt tar upp en och en halv sida). Har också försökt övertala Christian att ge mig en hårfärgning i namnsdagspresent (ja, har namnsdag idag! Eller, igår nu), men han ville inte. Jag vill ju bli blond, men han tycker att jag ska färga mörkbrunt. Hm. What to do?





Nu ska jag fortsätta titta på Inspector Lynley Mysteries, går ett avsnitt på åttan nu som jag inte har sett!

Inga kommentarer: