lördag 28 maj 2011

Ny dag

Är lite gladare idag, fast jag är dödligt uttråkad. Somnade när solen hade gått upp (som tur är går solen upp rätt tidigt nu för tiden) och sov jättelänge. Har ätit hamburgare till lunch. Dagens insikt: hamburgare är tusen gånger godare om man äter det med fralla (stekt så att brödet blir krispigt).

Jag läste precis att Cheryl Cole blev kickad från amerikanska X-factor för att ingen förstod vad hon sa. Hahaha. Hur roligt är det? Hon blev buad när de spelade in det första avsnittet (audition). Stackars Cheryl, och dumma amerikaner! Jag har i och för sig aldrig heller fattat vad hon säger, men engelska är ju inte mitt modersmål, så jag tycker att det är mer okej.

Ska titta på Louis Theroux: Louis and the Nazis nu. Älskar Louis Theroux.

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag är verkligen upprörd för Cheryls skull. Tycker Simon är helt dum i huvudet och vill typ mörda honom. Så länge som det tog för dem att bestämma sig, och så kickar de henne efter typ tre avsnitt. så himla taskigt

Sofia sa...

Ja, antar att det är en rätt stor grej i England? Det är verkligen svintaskigt. Men är det Simon som har bestämt det? Trodde det var tvbolaget som bestämde?