onsdag 30 september 2009

Paus

Jag pausar i pluggandet. Ska snart fortsätta med sista kapitlet, languages of the world. Det låter visserligen ganska intressant men jag känner mig trött och uttråkad och jag är fortfarande inte riktigt frisk. Jag snorar mer än vad som är acceptabelt och går runt med ständigt illamående på grund av slemklump i halsen. Fräscht är mitt förnamn, för övrigt.

Funderar på om en sväng till affären kanske kan höja motivationen lite. Det är strålande höstväder här och jag har inte varit utanför dörren på två dagar.

Jag är extremt avundsjuk på Jenny, Sara och Chat som har det roligt i London. Vill också! Om jag har råd kanske jag kan ta en liten weekend eller nåt nån gång när pluggandet lugnat ner sig lite. Får jag får jag får jag, Sara?

Gud vilket ovärt inlägg. Blä. Nu cyklar jag iväg till Luthagens Livs istället.

1 kommentar:

SARA, sa...

JA! Kom och halsa pa. Men om det ska bli innan jul lar du ju boka nu, ta nan billig helg tidig november eller december typ. Jihoo.