söndag 28 mars 2010

Besök

Jag är så satans trött. Den här helgen har varit ganska ansträngande. Jenny, P-sorken, Rickard och Linus kom hit i fredags och sedan dess har det varit fullt upp. Mycket trevligt restaurangbesök på Koh Panghan (vi fick två åskstormar!) på fredagskvällen följt av en lång diskussion om vilken film vi skulle hyra (Jenny fick igenom sitt val, fast det visade sig att hon redan hade sett filmen). I går var vi på stan. Jenny impulsshoppade dyra solglasögon och vi åt hamburgare. Jenny och Peter åkte hem på eftermiddagen och på kvällen spelade vi spel och hade trevligt. Idag var det dags för ett besök på MediaMarkt, men jag stannade hemma på grund av jobbig huvudvärk. Helt säker på att det beror på min hjärnskakning. Jag gick nämligen in i en TV på McDonalds igår. Självklart ägnade jag resten av dagen åt att söka på internet om hjärnskakningar och må illa och känna mig yr.

Malva köpte en router på MediaMarkt, så nu slipper vi slåss om internetanslutningen. Väldigt skönt. I och för sig var det inte riktigt ett problem innan heller, men ändå.

Jag har panik över att jag på tisdag ska skicka in en uppsats på en bok som jag ännu inte äger. Får helt enkelt hoppas att jag får den imorn, så får jag väl ägna hela natten och dagen åt att läsa.

Och så har man förlorat en timme på den här jävla sommartiden också.

1 kommentar:

Teresa sa...

Jag är på sidan 33. Går sisådär att läsa den där jäkla boken.