tisdag 9 mars 2010

The Hurt Locker

Malva och jag har precis sett The Hurt Locker och... jaha? Det var väl inte så speciellt? Alla fem filmer som var nominerade förra året slår den här med hästlängder. Jag har i och för sig aldrig varit ett stort fan av krigsfilmer, så det kanske beror på det.

Dock har jag totalt ändrat uppfattning om Jeremy Renner. Han är ju faktiskt rätt så jävla snygg. Jenny, han är en perfekt Jared.

Idag har vi gjort pannkakor. Det var ungefär det mest spännande som hände på hela dagen. Nu ska jag titta på Shaun White på Jay Leno (Tonight Show har börjat sändas på 9:an igen) och sedan ska jag sova.

2 kommentarer:

Jenny sa...

MOha ha ha! Jag visste väl det. Jag tycker att hurt locker är asabra. Jag har alltid älskat krigsfilmer iofs.

sara sa...

Tyckte ocksa den var lite 'och'. jag orkade inte ens kolla klart...