torsdag 4 mars 2010

The Host dreamcast

Lovade Jenny att jag också skulle göra en dreamcast till The Host. Ni som inte har läst boken kan ju ignorera det här inlägget.

Melanie - Megan Fox (alltså, jag VET. Hon är hemsk, men jag tycker att hon är den enda som passar)



Jared -Jensen Ackles (haha... var tvungen)



Ian - Ian Somerhalder (hittar ingen bättre, men jag tycker inte att han passar särskilt bra egentligen)



Kyle - Chris Evans



Wanda - Gemma Ward



The Seeker - Christina Ricci



Jeb - Donald Sutherland



Doc - Paul Bettany



Jamie - Logan Lerman (håller med dig där Jenny, han är perfekt)



Jag har nu ägnat ungefär en och en halv timme åt det här. Dyrbar pluggtid var det också. . För övrigt snöar det igen. Horisontellt.

4 kommentarer:

Teresa sa...

Jag tänker inte plugga mer. Ger upp i stället.
Vi syns i morgon!

Ordverifiering: deroo (låter som digeridoo, det australiensiska instrumentet, du vet?)

Teresa sa...

P.S. Paul Bettany är sjukt snygg.

Jenny sa...

Haha, jag vet det tog jättelång tid för mig med, men skoj var det. Som den nörd man är! Men alltså. Din lista är ju så hämtad från allla andras.. faller du för grupptryck eller? Megan, jag håller med om att hon skulle passa utseendemässigt, men hon är ju bara FÖR irriterande. Jensen, ja han är ju jensen så visst. Gemma Ward ser ju typ exakt ut som Amanda Seyfried, bara lite snyggare så visst. Din Kyle--NEJ.

Sofia sa...

Ja, jag vet. Jag snodde det mesta. Fast jag har faktiskt alltid tänkt Christina Ricci som the seeker och Jensen som Jared. Jo men jag tänker mig att Gemma Ward är mindre liksom... fast, hon är ju modell så hon kanske är lång... hm. Inte så väl genomtänkt. Kyle var svårast! Egentligen tycker jag att det borde vara Kellan Lutz men det går ju inte liksom... Chace Crawford som Kyle funkar ju på så sätt att han faktiskt är lik Ian Somerhalder, men jag tänker mig att Kyle ska vara stor och musklig.