fredag 5 mars 2010

LEDIG

Inom loppet av två veckor har jag skrivit två tentor och lämnat in en uppsats. Nästa tenta är inte förrän i slutet av april, och även om jag såklart har föreläsningar och seminarium så känns det som att jag har lov fram tills dess.

Tror att tentan gick okej, kändes bättre än samhällstentan i alla fall. Jag gjorde den supersnabbt, som vanligt, och sedan promenerade jag hem i solen. Köpte med mig frukost och åt den medan jag såg på LOST. Bra början på dagen.

Jag måste bara tipsa om Kanal 5:s tv-blogg, för er som är intresserade. Den är hur bra som helst. Häromdagen skrev de till exempel om Life Unexpected, som jag tipsade om för ett tag sedan. Den börjar sändas på TV400 snart. Sugigt att TV4 envisas med att lägga alla mysiga serier där, det är ju inte alla som har den kanalen.

Idag måste jag packa ihop grejerna som jag har här i Christians rum. Sedan tänkte jag ladda ner Oscarsfilmerna. Blir marathon fram till söndag natt.

Jag hoppas att mamma har det bra i Mexico.

Åh, vad jag är glad idag!

1 kommentar:

Teresa sa...

Har egentligen ingenting att kommentera på, förutom att det är skönt att ha gjort tentan så klart, men det var ett så roligt verifieringsord så jag var tvungen: horbal. HAHA! (Varför får jag så ofta barnförbjudna verifieringsord? Konstigt.)