lördag 6 mars 2010

Inflyttad

Har burit lådor och lampor och möbler och påsar hela dagen, och nu är jag officiellt slut. Är inflyttad i lägenheten och jag har packat upp alla mina kläder .Jag har dock ingenstans att ställa mina böcker och mina andra grejer, så det känns inte direkt som hemma än. Christian och jag har precis ätit kinamat. Jag har inga köksgrejer, så vi var illa tvungna att köpa färdigmat och plastbestick till det.

Malva kommer hit imorn, men det är allt lite trist att hon kommer så sent. Men natten, med Oscarsgalan och några kilo godis blir nog jävligt kul.

Nu ska jag bada!

3 kommentarer:

Teresa sa...

Grattis till inflyttningen! Känns det bra att bo lite större?

Sofia sa...

Tackar! Känns helt underbart. Framför allt att jag kan laga mat när jag vill och duscha när jag vill!

sara sa...

Grattis sofia, flytta in ar det basta som finns! Kramis