onsdag 10 mars 2010

Buffy

Jag är väldigt fattig just nu, men de hade kampanj på säsong 2 av massa tv-serier på Cdon, så nu har jag fått hem Buffy, säsong 2. Snart kommer hela serien vara i min ägo. Eller ja, om några år. De kostar ju trots allt 500 kr/säsong. Fast vem vet, nu när de hade kampanj på säsong 2 så kanske nästa är på säsong 3! JA! Det tror vi! Hur som helst är jag väldigt nöjd.



Väldigt roligt att jag fick ett sms från mamma i MEXICO imorse där hon grattade mig till sommarjobbet. Good news travel fast. Kul att mina föräldrar är gladare över att jag ska lida hela sommaren än att jag har fått en lägenhet.

1 kommentar:

Teresa sa...

Vad har du fått för sommarjobb?
Och hurra! för reor på film, det är alltid väldigt bra för ens humör (fast kanske inte för ekonomin).
Förresten ser du galen ut på fotot, men det kanske är meningen?