måndag 8 mars 2010

Dagen efter

Jag vaknade runt ett idag och var faktiskt ganska pigg. 7 timmars sömn räcker ju gott och väl.

Jag vet att jag skrev typ 50 inlägg igår, men tänkte summera lite i alla fall. Oscarsgalan var lite tråkig faktiskt. Alec Baldwin och Steve Martin är så gamla och det kändes som att de bara körde internskämt. Dessutom var vi inte riktigt i stämning, vi sprang runt under hela röda mattan och fixade i lägenheten. Jag var glad att Avatar inte vann (fast jag tyckte lite synd om James Cameron ändå, han har ju jobbat med den i sjukt många år). Jag var jätteglad att Sandra Bullock vann. Rachel McAdams hade den finaste klänningen. Sandra Bullock var tätt efter. Till nästa år hoppas jag att filmerna är bättre, att större stjärnor är där och att Ricky Gervais håller i galan.

Nu ska jag snart gå iväg och handla lite och sedan kommer pappa med mitt skrivbord och en bokhylla.

Inga kommentarer: