onsdag 17 mars 2010

Telefon

Jag ska köpa en ny telefon. Jag ryser lite varje gång jag tittar på min värdelösa telefon som piper irriterande varje gång man trycker bakåt och har alarmsignaler som får mig att vilja ta livet av mig varje morgon. Studentkortet hade ett superbra erbjudande med Samsung Omnia och Comviq kompisabonnemang (vilket jag måste ha eftersom jag då ringer och sms:ar gratis med Malva) och 3000 fria sms till alla andra nät (vilket jag också måste ha eftersom Christian har Telia) men jag har tydligen inte fått Studentkortet (eller så har pappa slängt det) så jahaja. Det sög ju. Vilken otroligt lång mening det där blev förresten. I vilket fall som helst, jag vill ha en Samsung eller en Nokia. Intressant va?

Jag klarade social studies-tentan (det var en G/UG-tenta på 4,5 hp så det hade ju varit pinsamt om jag inte hade klarat den) och ska hämta den idag. Jag har nu 64,5 hp. Tufft. Nu ska jag diska, duscha och sedan cykla in till skolan. Jag älskar att solen vägrar sluta lysa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Vi på Tele2 tycker att det är roligt att du är intresserad av att teckna vårt omåttligt populära Kompis Student abonnemang. Vi hoppas att du snart får ditt studentkort annars kan du alltid höra av dig till Mecenat och be dem skicka ut det till dig

http://www.mecenat.se/kundtjanst.aspx

Med vänlig hälsning,

Alan Kocevic, Tele2

Teresa sa...

Hmm. Scary. Håller Tele2 på och scoutar nätet efter lämpliga offer eller vad är grejen?
Hur som helst, ja, den var verkligen rolig, den där låten. Tyckte personligen att sista meningen var bäst: "This was not the smartest choice, really what's up with my voice?". Hehehe.

Jenny sa...

Haha ha haha ha asså Alan Kocevic. Du gav mig dagens skratt IGEN.

Samantha sa...

Känner igen mig med telefonen..