måndag 18 januari 2010

Day one

Dagen har varit stressig. Det började med att Malva väckte mig runt elva. Hon kom hit, vi sprang ner till stan för att fixa kårleg till henne, hon var tvungen att springa för att inte komma för sent till hennes introduktion på programmet och jag fick fixa klart kårleggrejen. Sedan fick jag också halvspringa så att jag inte skulle komma för sent till terminens första lektion. Den var mycket intressant dock. Vi hade en lärare som jag tyckte väldigt mycket om. Han hade roliga (eller ja, töntiga) skämt och han såg precis ut som man föreställer sig att en brittisk engelskaprofessor ska se ut (och pratade likadant). Sedan gick jag hem till Christian och väntade på Malva. Efter ytterligare en stund kom en superstissig och stressad Christian hem och vi slängde i oss pizza (inte Crille, han åt fiskbullar... mums) och sedan gick de till sin nollning och jag gick hem för att prata med mina roomies om bostadsproblemen. Puh. Nu har jag precis tittat klart på Grey's Anatomy (älskar att det är vår och nya avsnitt!) och ätit piggelin. Känns lite som att alla dagar kommer bli som den här i ungefär en månad framåt. Jaja, man känner ju i alla fall att man lever.

Inga kommentarer: