lördag 30 januari 2010

Hubba bubba

Lördag och jag har tittat på SAG Awards. Funderar lite över Michael C Halls vinst (både där och på Golden Globes), är det en pity-vinst för att han har cancer? Bryr mig inte egentligen. Han är tuff.

Jag har noll matinspiration. Händer mig någon gång per år. Jag tycker att ALLT är äckligt. Blev orimligt arg på Christian idag när han skulle laga lunch till mig och gjorde korv och någon slags potatischipsgrej. Stackarn, egentligen var han ju väldigt snäll som ens lagade mat åt mig. Jag är för otacksam alltså. Dessutom var det inte ens särskilt äckligt (fast jag åt inte korven). Men det är jobbigt det här, för bara för att jag inte är sugen på något så slutar jag ju inte vara hungrig.

Hörni, om ni inte redan vet: hdmt.net. Sjukt bra streamingsida som har de flesta serier och filmer. Jag tror dock att man måste betala lite för att kunna kolla (jag har gratispoäng för att jag var medlem från början). Den är sanslöst bra annars, så det är värt det. Ska försöka övertala Christian att se Bright Star med mig ikväll. Den verkar så himla fin.




För övrigt har jag har smygduschat (jag bor ju liksom inte här egentligen, så jag brukar smyga så mycket jag kan så att inte alla här ska hata mig), och snodde nån duschkräm jag hittade. Resultatet blev omtvistat. Jag tycker att jag luktar Hubba Bubba. Christian tycker att jag luktar spya.

Men hörni. Tacos? Det funkar ju alltid.

Inga kommentarer: