söndag 31 januari 2010

Pack your bags and go

Hej kompisar.

Idag har jag packat och flyttat ut ur mitt lilla rum. Är nu hemlig inneboende hos Christian i en månad. Det är sjukt vad mycket det blir att packa, även om man bara har ett enda rum. Tänk om mamma och pappa skulle besluta sig för att flytta. Det skulle ju ta månader att packa ihop hela huset. Fast jag gillar att packa, så det skulle nog vara ganska roligt ändå. Jag fick hjälp av Johan och Christian med att flytta över mina kläder, men jag lämnade sängen och TV:n i lägenheten. Hade ändå ingenstans att ställa dem, så den nya människan som ska bo där får ta hand om dem i en månad tills jag kan flytta över dem till nya lägenheten. När vi var klara åt vi flyttkebab och nu borde jag packa upp och plugga. Christian blänger lite argt på mig så jag borde väl börja.

Annars då?

4 kommentarer:

Teresa sa...

Hallå, kollade du inte på Amazing Race? Det var ju programmet precis innan finalen!
P.S. Jag har inte heller läst någonting ännu. Ska göra det snart tänkte jag.

mamma sa...

Har åkt skidor idag IGEN!(Igår också). Börjar bli en vana.Roligt är det, i alla fall en stund. Men det bästa är sen...att sitta i bastun och vara nöjd med sig själv!
kram

Sofia sa...

Teresa: Men duh! Jag har redan sett säsongen, för länge sedan. Ska jag berätta vem som vinner? MOHAHAHA. SKA JAG???

Mamma: Vad duktiga ni är. Jag tänker bara på den hemska kylan och hur svettigt det blir ändå, och hur mycket det kliar och hur man inte kan andas och hur snorig man blir och usch...

Teresa sa...

Jag har faktiskt också börjat streama tv-serier nu, fast inte från hdmt.net, utan från nån annan sida där det är gratis. Håller nu på att kolla igenom Heroes säsong 4. Yay!