torsdag 7 januari 2010

Tillbaka

Jag är tillbaka i Uppsala. Har lämnat mina grejer hemma och sedan tittat på Paradise Hotel och The time traveler's wife med Christian. Filmen var faktiskt inte så dålig som jag trodde och jag grät till och med lite. Tycker att Rachel McAdams är en av världens vackraste kvinnor. Tror jag ska läsa boken igen nu.

Jag har fortfarande inte riktigt kommit igång med plugget. Börjar få lite panik. Inte riktigt ok att jag är uppe 01.30 heller. I morgon måste jag gå till skolan och sitta där i minst 7 timmar. Det borde ju räcka. Typ.

Godnatt.

3 kommentarer:

Teresa sa...

Ska du åka tillbaka innan uppropet?

Sofia sa...

Nej, jag stannar här. Tror jag i alla fall.

Teresa sa...

NU fattade jag vad du menade med "lämnat mina grejer hemma"! Alltså i rummet och inte hemma hos dina föräldrar. Ibland är jag så sjukt snabbtänkt alltså ...