onsdag 27 januari 2010

Snöstorm

Herrejesus vad det snöar. När jag skulle lämna in en uppsats i skolan idag kändes det som att jag hade hamnat i The day after tomorrow. Jag kunde inte titta upp en sekund för då skulle antagligen mitt ansikte ha snöat igen, så det var liksom bara att chansa när jag skulle gå över övergångsställena. Inte hade jag en mössa på mig heller så väl framme i skolan såg det ut som att jag hade en snöboll på huvudet. Kändes så också.

Ikväll ska jag och Christian titta på Dark Angel och äta god mat. Det är trevligt att vara ledig så här mitt i veckan.

Är för övrigt lite arg på Malva som har gjort att jag har fått den här låten på huvudet:



She put the lime in the cocnut, she drank them all up, she put the lime.... Tralala. Så har jag gått runt hela dagen. DAMN YOU MALVA!

1 kommentar: