fredag 13 november 2009

Bliss

Jag har gjort tenta idag. Sov kanske fyra timmar i natt och kände mig halvt död när jag gick upp runt halv sju. Tentan gick nog helt okej och jag är lycklig. Det finns inte mycket som slår känslan man har efter att man har skrivit tenta. All stress och ångest rinner av en så fort man lämnar den där salen och sedan cyklar man hem i minusgrader men ler ändå och man köper alldeles för dyr frukost och njuter av den framför Nyhetsmorgon. Det är lite eufori faktiskt.

Ni suger förresten. Bara så ni vet.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Varför suger vi för?

mamma sa...

Undrar jag också? Grattis till att tentan är över iallafall..

Greger sa...

:(

SARA, sa...

For att vi inte kommenterar fattar ni val!

mamma sa...

Men jag gör ju det fast inte i de små rutorna.
Rolig historia från verkligheten igår:
Det var blodpudding och potatisbullar till lunch.Bara jag åt blodpudding.Pojke säger:
-Gillar du blod?
-Ja, iallfall så här.
-Gillar du lever också?
-Ja, jag älskar faktiskt att äta lever!
Flicka hör fel, med fasa i rösten:
Va, äter du elever OCKSÅ?

Rickard sa...

jag är främst imponerad över att du drog dig upp halv 7. hehe, impressed indeed. youre awesome...

Unknown sa...

Förstår känslan. I våras hade jag tre riktigt tunga tentor på en enda hemsk vecka. När man var klar med den sista, tyckte det gått bra och förstod att man var fri i tio veckor, den känslan av frihet är och förblir helt oslagbar.

Hoppas verkligen det gick bra för dig på tentan!