söndag 15 november 2009

Härmapa

Japp, jag stal listan av min syster.

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

Hemma.

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

Eva Cassidy

vilken egenskap önskar du att du besatt?

Öppenhet

i vilken färg är ditt drömhus målat i?

Vitt.

vilket namn är det vackraste du vet?

Carl.

vilket är det bästa ordet som finns?

Fantasi.

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?

Lära mig.

vilken saga är din favorit?

Flickan med svavelstickorna.

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

En blodig biff.

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

Svart.

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

The Notebook.

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

En väldigt lång och väldigt bra bok.

vilket språk är det vackraste du vet?

Skriven svenska, talad argentinsk spanska.

vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

Death at Dawn

vilken årstid tycker du allra bäst om?

Tidig höst.


2 kommentarer:

SARA, sa...

Vilka bra svar. Fick mig att vilja lasa flickan med svavelstickorna, hade glomt bort den. Chat halsar att ditt hus var valdigt fint.

Rickard sa...

mkt bra val av film, den är väldigt fin. sen kan jag inte annat än att hålla med chat om att huset var väldigt fint. iofs tycker jag att alla hus gör sig bäst i vitt.