söndag 8 november 2009

La fin de semana

Ibland skriver jag rubriker på spanska för att jag tycker att jag låter smartare då. Eller, jag tycker att jag ÄR smartare. För jag kan spanska. HAHA. Det kan inte ni! Förutom Malva, hon kan också. Vi kan ju låtsas att vi kan prata spanska flytande Malva. Det känns bättre då.

Okej, det var inte det jag skulle prata om. Det var helgen. Det är det rubriken betyder, helgen alltså. För er som inte kan spanska.

Ja. Ska sluta snacka om spanska.

I fredags gjorde jag ju ingenting. Tittade på Wuthering Heights, men det vet ni redan. Igår var jag hemma hos Crille och blev nästan tvingad att ta en shot tillsammans med alla hans korridorskompisar men lyckades slingra mig ur det. Tur det, hade ju varit lite pinsamt att spy ner hela deras kök. Sedan tittade vi på Harry Potter och jag berättade vad som händer i den sjunde boken. Tror han ångrade sig sedan. Idag har jag fikat med Hedda, pratat med pappa och inte pluggat.

Egentligen skulle helgen uteslutande ägnas åt plugg. Fan vad jag är bra. Vill sjunga en sång om mig själv.

Spanska.

Inga kommentarer: