onsdag 4 november 2009

More than a feeling

Ibland känner man alldeles för mycket och alldeles för konstigt och ibland känner man saker man trodde man hade glömt och ibland vill man känna saker man inte känner.

Jag vet, jag borde sova men min hjärna går på högvarv just nu. Jag har seriesnusat hela kvällen eftersom jag beslutat mig för att det fanimej får vara nog med ontet (ja, jag vet att det inte är ett ord egentligen) i magen och därmed inte ätit något innehållande socker på hela dagen. Förutom en liten pepparkaka men jag tycker inte att det räknas.

Jag har varit en dålig student den här veckan men i morgon måste jag verkligen rycka upp mig. Fan, vad många måsten det finns.

Har tänkt på att jag svär väldigt ofta när jag skriver. Jag tycker att det är okej. Svordomar är vackra ibland, och väldigt talande. FAN FAN FAN FAN. Kolla. Ni fattar ju hur jag känner nu.

Vet att rubriken är sjukt klyschig för övrigt men jag hörde låten på Scrubs. Så det så.

Inga kommentarer: