tisdag 17 november 2009

Tråk

Allt är trist nu. Jag börjar nästan gråta varje morgon när jag vaknar och drar upp persiennerna. November är världens tråkigaste månad.

Den här veckan har hittills ägnats åt plugg. Vi är nästan klara med vårt projektarbete nu, så det känns skönt. Lyckades till och med övertala min alldeles för morgonpigga grupp att ta sovmorgon till klockan elva i morgon. Victory! Jag tycker att det är lite diskriminerande mot oss morgontrötta människor att börja plugga klockan nio en dag när man egentligen är ledig.

I morgon ska jag åka hem också. Fan vad jag längtar. Tyvärr verkar jag ha blivit lite sjuk igen. Tror inte det blev bättre av dagens badmintonmatch med Kim heller. Jag sög. Vi sög faktiskt båda två, men det var roligt ändå.

Nu ska jag laga mat. Tråk.

1 kommentar:

Rickard sa...

men du kan ju fan inte bli sjuk när du åker hem...