tisdag 10 november 2009

Världens bästa tjej

Idag har jag, istället för att plugga:

  • Plöjt igenom ungefär halva säsong 2 av True Blood
  • Ätit två apelsiner
  • Ätit en clementin
  • Ätit tre såna där kokosbollar med vitt skum i
  • Tittat på Smallville. Det är inte ens bra.
  • Gjort våfflor
  • Sminkat mig mycket omsorgsfullt
  • Gått och handlat för att det kändes dumt att ha sminkat mig och sedan inte visa det för någon
  • Loggat in på Facebook ungefär 58 gånger
  • Haft långa konversationer på Facebook om hur jobbigt det är att plugga
  • Läst alla bloggar jag någonsin besökt. Typ.
  • Oroat mig ganska mycket för att hamna i fängelse pga True Blood-plöjandet.
Jag har faktiskt pluggat lite. I typ en timme. Det räcker inte på långa vägar men jag tror att jag är på väg att börja förstå ergativ absolutivt kasusmarkeringssystem. Jippie!

Fan vad mitt liv suger just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smallville är bäst. okej....

Sofia sa...

Hej Crille. Jag vet att du tycker det.