torsdag 5 november 2009

LOST

Jag dör. Längtar så sjukt mycket till sista säsongen av Lost.


Jag skickade den här bilden till Jenny alldeles nyss. Vi har en rolig relation, jag och min syster. Vi skrattade åt det senast igår. När vi pratar med varandra, oavsett vem det är som ringer vem så handlar det ALLTID om tv eller film. Utan undantag. Det kan handla om Mammas Pojkar, Lost, Grey's anatomy, New Moon eller Flickan som lekte med elden. Ibland klämmer vi in lite bokprat och kändisar också. Det är skojigt tycker jag. Kanske är det för att vi är de enda människorna i världen som är så pass intresserade av nöjesvärlden att vi kan prata om det i en halvtimme utan att tröttna. Jag menar, vi kan ju allt om alla serier och filmer och kändisar. Det är lite pinsamt ibland när man sitter och tittar på en ensemblefilm som He's just not that in to you med någon som inte alls är intresserad (såg den med Crille för ett tag sen) och man sitter och namedroppar och säger små onödiga fakta som: "Visste du att Drew Barrymore och Justin Long har värsta on/off-förhållandet, ingen vet riktigt vad som händer där". Särskilt när den man pratar med inte har en susning om vem Justin Long är liksom. Jag är glad att jag har någon att dela det med. Ser fram emot att se New Moon med Jenny om några veckor (jag ringde henne för övrigt i panik igår för att säga att jag absolut inte kan sitta i mitten för då får jag panik och hon förstod helt. Fint det där).

Nu ska jag sova.

2 kommentarer:

SARA, sa...

Hejsvejs! Skulle precis in pa starbucks och kopa en latte, because I'm worth it on a friday, liksom men tjugo andra manniskor tyckte de var varda det ocksa och kon ringlade typ utanfor dorren. Igar gjorde jag nat valdigt dumt, jag ERBJOD mig att gora iq-test med dem vi ska intervjua for mitt jobb. Sa det ska jag gora idag och gud vad pinsamt om de far battre resultat an jag! Alla kommer att veta om hur puckad jag ar. later kul med badmintonen! Kram

Jenny sa...

Haha vilket fint inlägg jag fick! Vi är bäst.