lördag 28 november 2009

Frustration

Jag känner mig extremt frustrerad just nu. Jag är frustrerad för att jag aldrig kan lära mig att börja med saker i tid. Jag är frustrerad för att det blir mörkt innan man ens har hunnit vakna på riktigt. Jag är frustrerad för att jag var tvungen att betala 400 kr extra på min hyra den här månaden (el och vatten). Jag är frustrerad för att det är två dagars disk som väntar på mig i köket men jag orkar inte resa mig upp och ta tag i det. Jag är frustrerad för att jag inte får dricka en sockerhaltig dryck förrän den 18:e december. Jag är frustrerad för att jag inte kommer ha råd att köpa fina julklappar till min fina familj. Jag är frustrerad för att ingen skriver sin önskelista i kommentarerna på mitt inlägg om önskelistor. Jag är frustrerad för att det är så jävla svårt att få tag på en lägenhet i den här staden. Det och hundra saker till är jag frustrerad över. Och nu blev jag lite frustrerad för att jag inte vet om det heter frustrerad över eller frustrerad för. Över va? Äh. Orkar inte ändra.

Ikväll ska jag titta på Robinson och försöka skriva på min labbrapport. Vem fan bryr sig om vem som städar undrar jag? Inte jag i alla fall, men ändå måste jag göra en jäva korpusundersökning om det. Frustrerad. Så pass frustrerad att jag sitter och liksom ryter för mig själv.

Inga kommentarer: