måndag 8 februari 2010

37,4 °C

Känner mig lite febrig. Eftersom jag är jag så lyckas jag aldrig komma över det där feberstrecket på 37,5 men det är okej. Har inte tid att bli sjuk nu ändå. Väldigt mycket att göra i skolan. Fick tillbaka en uppsats idag med fina ord skrivna i marginalen. Jag glömmer alltid att sätta ihop into och att sätta dit ett till o på too men sånt är livet.

Vill läsa vackra texter men hittar inga. Jag borde nog sova, bara lite, men jag måste läsa ett kapitel i min samhällsbok om den brittiska regeringen. Kan inte tänka mig något tråkigare just nu. Orkar inte med snön heller. Vill att februari ska ta slut men den har ju knappt börjat.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Har just slutat jobba. Känner mig fantastiskt motiverad att börja läsa samhällsboken nu!

Domesticated Ape sa...

I feel the same. I've had a enough of the cold! Roll on Summer!