måndag 1 februari 2010

Fett

Den senaste en och en halv timmen har mitt liv kretsat ganska mycket runt fett. Först tittade jag på Biggest Loser (där det var makeovers) och nu tittar jag på Outsiders: rädslan för fett (värt att notera att samtidigt som jag tittar på detta har jag smällt i mig en halv chipspåse och ungefär 10 bragokex med choklad på). På Outsiders är det alltså människor som är rädda för fett, bland annat en tjej som har fobi för feta människor. Herregud.

Allt det här fick mig att tänka på Extreme Makeover. Kommer ni ihåg det? Det var ju helt sjukt! Vad sänder det för budskap liksom? De gjorde om människor totalt. Det var alla operationer som man kan få och alla var såå lyckliga efteråt.

Har ni sett detta förresten?



Det är ju helt sanslöst. Jag fattar ingenting. Just nu känner jag mig väldigt nöjd med min otränade och normala kropp.

2 kommentarer:

Domesticated Ape sa...

Phobia of fat people!? That made me laugh so much...ahh brilliant!

Teresa sa...

Men så är hon ju helt fläng också.