lördag 6 februari 2010

LÖRDAG.

Lördag som känns ganska mycket som söndag. Jag blir väldigt förvirrad av att skriva veckodagar nu för övrigt, för jag försöker banka in i huvudet att på engelska börjar allt (typ) med stor bokstav, inklusive veckodagar, namn på språk och månader, så därför vill jag verkligen skriva Lördag, Engelska och Februari.

Daybreakers var bra. Jenny, tror att du skulle gilla den. Jag fick lite The Host-känslor. Den var ganska blodig och äcklig dock, och jag vet inte riktigt vad jag tyckte om slutet.

Ikväll är det melodifestivalen! Jippie! Lite ledsen att jag inte är hemma och tittar med mamma. Christian är inte alls intresserad men han ska titta om jag så ska bli tvungen att binda fast honom framför tv:n. Jag äter sällan smågodis, men till melodifestivalen är det en tradition så jag ska ner och länsa hyllan på Folkes snart.

Just nu önskar jag lite att jag var i Málaga, att det var fredag och att Malva lagade sin langostiniwok.

1 kommentar:

mamma sa...

Det var tomt utan dig..