måndag 22 februari 2010

Tentaplugg

Jag har tenta på fredag så om ni inte hör så mycket från mig den här veckan är det för att jag antingen pluggar eller ligger hemma och gråter av utmattning. Idag har jag suttit i skolan med Teresa i fem och en halv timme, varav säkert fyra timmar var effektiv pluggtid. Kan inte komma ihåg när jag pluggade så mycket sist (alltså, på en dag). Känner mig stolt men har fruktansvärt ont i ryggen för bänkarna man sitter på i engelska parken är inte särskilt ergonomiska.

Nu ska jag titta på Glamourama och gräma mig lite över att den där Teodors-snubben ramlade.

2 kommentarer:

Domesticated Ape sa...

Good luck!

Teresa sa...

Jag tror på fyra och en halv timme effektiv pluggtid, det känns verkligen som om vi fick mycket gjort! Men jag håller med, antingen i skolan och pluggar eller hemma och gråter av utmattning.
Nu ska jag spela ett par omgångar med Luxor och sen ska jag sova.