torsdag 4 februari 2010

Jag har inget att skriva

Jag har verkligen inte det. Ingenting roligt har hänt. Jag och Christian har matproblem (han orkar inte handla, jag orkar inte laga) så den största delen av tiden går ut på att vi ligger i fosterställning på varsin sida av sängen och skriker av hunger. Typ.

Det snöar. Jättemycket. Hjälper inte direkt med orkar-inte-handla-problemet. Ikväll tänkte jag försöka få lite plugg gjort. Första och andra tentan (det är en vecka mellan dem) är inte så långt borta, och den här gången ska jag försöka börja i tid.

Jaha. Det var väl allt.

3 kommentarer:

Teresa sa...

Alltså, det här med att börja plugga i tid, är inte det överskattat? Jag tror nästan det va.

Sofia sa...

Ja, jag börjar känna det jag också, nu när det är kväll och jag egentligen borde öppna böckerna.

Teresa sa...

Jo. Helt och hållet överskattat. Speciellt eftersom 'Vem vet mest?' börjar om fem minuter. Plugga kan jag ju göra i morgon. Eller i helgen, på kvällen ... Eller ...