måndag 12 oktober 2009

And here we go again

Jag har andats ut i någon vecka och nu är det dags att börja hyperventilera igen. Till onsdag ska jag ha läst åtta kapitel i min bok. Jag har inte fått tag på boken och har råkat beställa den hem till Västerås. Känns sjukt bra. Nästa onsdag har vi redovisning av ett grupparbete i Världens Språk. Jag har ingen aning om vad det här arbetet går ut på. Känns helt underbart. Idag har vi haft en föreläsning om korpussökning och sedan språklabb där vi har arbetat med den där korpussökningen. Jag förstod ingenting. Känns fantastiskt.

Jag kom hem för någon halvtimme sedan och har nu proppat i mig tacos och kexchoklad. Innan dess hade jag inte ätit sedan typ klockan sex igår kväll. Jag var väldigt hungrig.

Fan vilket intressant inlägg. Jag är utmattad. Kan knappt skriva. Vill sova.

Inga kommentarer: