lördag 10 oktober 2009

Holmberg och Lindström

När klockan är 15.40 och man fortfarande ligger i pyjamas i en obäddad säng och har lite halvtråkigt kan man titta på sin gamla bilddagbok. Det var precis vad jag gjorde. Jag upptäckte att min bästaste vän faktiskt är något av ett komiskt geni.

28 februari 2007. Rubriken är Bajsa mig (moget Malva).

Beskrivning: Drama uppstod när Tove helt plötsligt började flirta med en man, vi kan kalla honom Mr Back, som Sofia hade spanat in en längre tid. Tove försökte locka honom med sin förföriska blick och Sofia blev pissed off. Till råga på allt så hade Mr Back redan en fru. Hon blev pissed hon med. Sedan denna dag har vi hört något mer från varken Mr Back eller hans fru. Sofia och Tove lever nu i osämja och Tove gör allt i sin makt för att bli förlåten av sin vän. Sofia är fortfarande arg... som en gnu, och talet är alltid sju. Som Tove skulle säga.

Jag skrattade åt det här i typ en kvart.

Sedan, när man har slutat skratta, kan man titta på den här bilden och fundera över vem killen till vänster är.


Funderar för övrigt över var min bästa vän håller hus. Svara när jag ringer pucko! Om du inte jobbar förstås. Det kanske du gör.

4 kommentarer:

Malva sa...

Jag tror faktiskt att "Bajsa mig" kom från Barcelona. Alltså Barca mig typ. Så det var nog mer fyndigt än omoget faktiskt.

Rickard sa...

asså den där bilden haha. kaos !

Papa B sa...

måste dock säga att jag ser hyffsat slimmad ut haha. men för övrigt. nja

Sofia sa...

Rickard: Du ser tanig ut! Jätteung och tanig. Jag tycker dock att håret är roligast.